Календарне планування з української мови 2 клас І семестр(до підручника Н. Кравцова, В.Романова, А.Савчук)
Українська
мова
(за підручником Н. Кравцова, В Романова, А. Савчук)
3,5 год/тиждень
№п/п
|
Тема
уроку
|
Дата
|
Примітки
|
Звуки і букви. Склад. Наголос.
Звуко-буквений склад слів
|
|||
1.
|
Звуки і букви. Спостереження за мовними і немовними звуками (впр. 1-5).
|
|
|
2.
|
Звуки і букви. Словникові вправи (впр. 6-9)
|
|
|
3.
|
Алфавіт. Користування алфавітом у роботі зі словниками (впр. 10-14)
|
|
|
4.
|
Розвиток зв’язного мовлення.
Тема «Мої літні канікули»
|
|
|
5.
|
Для чого потрібно знати алфавіт? Записування слів в алфавітному порядку
(впр. 15-19)
|
|
|
6.
|
Робота з орфографічним і тлумачним словниками (впр.20-24)
|
|
|
7.
|
Голосні звуки, позначення їх буквами. Звуко-буквенний аналіз слів
(впр.25-28)
|
|
|
8.
|
Букви я,ю,є,ї, позначення ними голосних звуків. Звуко-буквенний аналіз
слів (впр. 29-33)
|
|
|
9.
|
Приголосні звуки, позначення їх буквами. Звуко-буквений аналіз слів
(34-38)
|
|
|
10.
|
Склад. Поділ слів на склади. Звуко-буквений аналіз слів (впр. 41-47)
|
|
|
11.
|
Розвиток зв’язного мовлення.
Тема «У бібліотеці» (впр. 39-40)
|
|
|
12.
|
Перенос слів із рядка в рядок. Доповнення речень (впр. 48-52)
|
|
|
13.
|
Перенос слів зі збігом приголосних (впр. 53-56)
|
|
|
14.
|
Перенос слів із буквами ь та й усередині. Письмо під диктування (впр.
57-62)
|
|
|
15.
|
Наголос. Наголошений і ненаголошені склади. Складання продовження казки
(впр. 63-68)
|
|
|
16.
|
Наголос. Наголошений і ненаголошені склади. Доповнення вірша (впр. 69-72)
|
|
|
17.
|
Спостереження за змінною значення слова залежно від наголосу. Складання
речень за малюнками (впр. 77-81)
|
|
|
18.
|
Розвиток зв’язного мовлення.
Тема «Дружба» (впр. 73-76)
|
|
|
19.
|
Позначення приголосних звуків буквами. Правильна вимова звуків [Ґ], [г], позначення їх
буквами «ге», «Ґе» (впр. 82-87).
|
|
|
20.
|
Позначення приголосних звуків буквами. Звук [ф], позначення його буквою
«еф» (впр. 88-92)
|
|
|
21.
|
Позначення приголосних звуків буквами. Буква «ща» позначення нею звукосполучення [шч] (впр.
93-96)
|
|
|
22.
|
Позначення приголосних звуків буквами. Звуки [дж], [дз], [дз] позначення
їх буквосполученнями дж, дз (впр. 97-100)
|
|
|
23.
|
Перенос слів із буквосполученнями дз, дж. Навчальне аудіювання (впр.
101-104)
|
|
|
24.
|
Розвиток зв’язного мовлення.
Тема «Чорнобривці» (впр. 109-110)
|
|
|
25.
|
Тверді та м’які приголосні звуки. Позначення м’якості приголосних
буквами. Письмо з пам’яті (впр. 105-108)
|
|
|
26.
|
Буквосполучення «ьо», «йо». Звуко-буквений аналіз слів (впр. 111-115)
|
|
|
27.
|
Перенос слів із буквосполученнями «ьо», «йо». Звуко-буквений аналіз слів
(впр. 116-120)
|
|
|
28.
|
Закріплення вивченого про тверді та м’які приголосні звуки. Письмо з
пам’яті (впр. 121-125)
|
|
|
29.
|
Подовжені м’які приголосні звуки. Звуко-буквений аналіз слів (впр.
126-130)
|
|
|
30.
|
Поділ слів із подовженим м’якими приголосними звуками на склади.
Звуко-буквений аналіз слів. Навчальне аудіювання (впр. 131-135)
|
|
|
31.
|
Розвиток зв’язного мовлення.
Тема «Коли немає змоги подзвонити» (впр.141-145)
|
|
|
32.
|
Перенос слів із подовженими мякими пригосними звуками. Утворення
словосполучень (впр. 136-140)
|
|
|
33.
|
Дзвінкі та приголосні звуки. Доповнення речення (впр. 146-151)
|
|
|
34.
|
Дзвінки та глухі приголосні звуки . доповнення речення (впр. 146-151)
|
|
|
35.
|
Вимова дзвінких приголосних звуків наприкінці складу і складу (впр.
152-156)
|
|
|
36.
|
Закріплення вивченого про звуки і букви. Звуко-буквений аналіз слів (впр.
157-159)
|
|
|
37.
|
Апостроф. Правило вживання апострофа. Доповнення речень (впр. 160-164)
|
|
|
38.
|
Розвиток зв’язного мовлення.
Тема «Заячі забави» (впр. 170-173)
|
|
|
39.
|
Перенос слів з апострофом. Звуко-буквений аналіз слів (впр. 165-169)
|
|
|
40.
|
Узагальнення знань учнів за темою «Звуки і букви. Склад. Наголос. Звуко-буквений
склад слова» Діагностична робота
|
|
|
|
|||
41.
|
Спостереження за значенням слова. Складання речень (впр. 174-178)
|
|
|
42.
|
Значення слів. Робота з тлумачним словником (впр.179-182)
|
|
|
43.
|
Тематичні групи слів. Поділ слів на групи (впр.183-186)
|
|
|
44.
|
Тематичні групи слів. Доповнення речень (впр. 187-190)
|
|
|
45.
|
Розвиток зв’язного мовлення.
Тема «Для чого лисиці хвіст» (впр. 206-209)
|
|
|
46.
|
Слова, близькі за значенням (впр. 191-195)
|
|
|
47.
|
Слова, протилежні за значенням (впр.196-200)
|
|
|
48.
|
Багатозначні слова (впр.201-205)
|
|
|
49.
|
Пряме й переносне значення слова. Робота з тлумачним словником
(впр.210-214)
|
|
|
50.
|
Поділ слів на тематичні групи. Написання повідомлення (впр. 215-219) Діагностична
робота
|
|
|
Частини мови
|
|||
51.
|
Поняття про частини мови (впр. 220-224)
|
|
|
52.
|
Розвиток зв’язного мовлення. Тема «Тварини взимку» (впр.240-244)
|
|
|
53.
|
Слова, які називають предмети (іменники). Розпізнавання іменників за
запитаннями хто? що? (впр. 225-228)
|
|
|
54.
|
Змінювання іменників за зразком «один-багато». Поділ слів для переносу
(впр.235-239)
|
|
|
55.
|
Узагальнення знань учнів за темою «Іменник». Діагностична робота
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар