вівторок, 10 вересня 2019 р.

Українська мова (планування 2 кл. І семестр)



Календарне планування з української мови 2 клас І семестр(до підручника Н. Кравцова, В.Романова, А.Савчук)



                                              Українська мова
(за підручником Н. Кравцова, В Романова, А. Савчук)
3,5 год/тиждень
№п/п
Тема уроку
Дата
Примітки
Звуки і букви. Склад. Наголос.
Звуко-буквений склад слів
1.
Звуки і букви. Спостереження за мовними і немовними звуками (впр. 1-5).


2.
Звуки і букви. Словникові вправи (впр. 6-9)


3.
Алфавіт. Користування алфавітом у роботі зі словниками (впр. 10-14)


4.
Розвиток зв’язного мовлення. Тема «Мої літні канікули»


5.
Для чого потрібно знати алфавіт? Записування слів в алфавітному порядку (впр. 15-19)


6.
Робота з орфографічним і тлумачним словниками (впр.20-24)


7.
Голосні звуки, позначення їх буквами. Звуко-буквенний аналіз слів (впр.25-28)


8.
Букви я,ю,є,ї, позначення ними голосних звуків. Звуко-буквенний аналіз слів (впр. 29-33)


9.
Приголосні звуки, позначення їх буквами. Звуко-буквений аналіз слів (34-38)


10.
Склад. Поділ слів на склади. Звуко-буквений аналіз слів (впр. 41-47)


11.
Розвиток зв’язного мовлення. Тема «У бібліотеці» (впр. 39-40)


12.
Перенос слів із рядка в рядок. Доповнення речень (впр. 48-52)


13.
Перенос слів зі збігом приголосних (впр. 53-56)


14.
Перенос слів із буквами ь та й усередині. Письмо під диктування (впр. 57-62)


15.
Наголос. Наголошений і ненаголошені склади. Складання продовження казки (впр. 63-68)


16.
Наголос. Наголошений і ненаголошені склади. Доповнення вірша (впр. 69-72)


17.
Спостереження за змінною значення слова залежно від наголосу. Складання речень за малюнками (впр. 77-81)


18.
Розвиток зв’язного мовлення. Тема «Дружба» (впр. 73-76)


19.
Позначення приголосних звуків буквами. Правильна вимова звуків [Ґ], [г], позначення їх буквами  «ге», «Ґе» (впр. 82-87).


20.
Позначення приголосних звуків буквами. Звук [ф], позначення його буквою «еф» (впр. 88-92)


21.
Позначення приголосних звуків буквами. Буква «ща»  позначення нею звукосполучення [шч] (впр. 93-96)


22.
Позначення приголосних звуків буквами. Звуки [дж], [дз], [дз] позначення їх буквосполученнями дж, дз (впр. 97-100)


23.
Перенос слів із буквосполученнями дз, дж. Навчальне аудіювання (впр. 101-104)


24.
Розвиток зв’язного мовлення. Тема «Чорнобривці» (впр. 109-110)


25.
Тверді та м’які приголосні звуки. Позначення м’якості приголосних буквами. Письмо з пам’яті (впр. 105-108)  


26.
Буквосполучення «ьо», «йо». Звуко-буквений аналіз слів (впр. 111-115)


27.
Перенос слів із буквосполученнями «ьо», «йо». Звуко-буквений аналіз слів (впр. 116-120)


28.
Закріплення вивченого про тверді та м’які приголосні звуки. Письмо з пам’яті (впр. 121-125)


29.
Подовжені м’які приголосні звуки. Звуко-буквений аналіз слів (впр. 126-130)


30.
Поділ слів із подовженим м’якими приголосними звуками на склади. Звуко-буквений аналіз слів. Навчальне аудіювання (впр. 131-135)


31.
Розвиток зв’язного мовлення. Тема «Коли немає змоги подзвонити» (впр.141-145)


32.
Перенос слів із подовженими мякими пригосними звуками. Утворення словосполучень (впр. 136-140)


33.
Дзвінкі та приголосні звуки. Доповнення речення (впр. 146-151)


34.
Дзвінки та глухі приголосні звуки . доповнення речення (впр. 146-151)


35.
Вимова дзвінких приголосних звуків наприкінці складу і складу (впр. 152-156)


36.
Закріплення вивченого про звуки і букви. Звуко-буквений аналіз слів (впр. 157-159)


37.
Апостроф. Правило вживання апострофа. Доповнення речень (впр. 160-164)


38.
Розвиток зв’язного мовлення. Тема «Заячі забави» (впр. 170-173)


39.
Перенос слів з апострофом. Звуко-буквений аналіз слів (впр. 165-169)


40.
Узагальнення знань учнів за темою «Звуки і букви. Склад. Наголос. Звуко-буквений склад слова» Діагностична робота



41.
Спостереження за значенням слова. Складання речень (впр. 174-178)


42.
Значення слів. Робота з тлумачним словником (впр.179-182)


43.
Тематичні групи слів. Поділ слів на групи (впр.183-186)


44.
Тематичні групи слів. Доповнення речень (впр. 187-190)


45.
Розвиток зв’язного мовлення. Тема «Для чого лисиці хвіст» (впр. 206-209)


46.
Слова, близькі за значенням (впр. 191-195)


47.
Слова, протилежні за значенням (впр.196-200)


48.
Багатозначні слова (впр.201-205)


49.
Пряме й переносне значення слова. Робота з тлумачним словником (впр.210-214)


50.
Поділ слів на тематичні групи. Написання повідомлення (впр. 215-219) Діагностична робота


Частини мови
51.
Поняття про частини мови (впр. 220-224)


52.
Розвиток зв’язного мовлення. Тема «Тварини взимку» (впр.240-244)


53.
Слова, які називають предмети (іменники). Розпізнавання іменників за запитаннями хто? що? (впр. 225-228)


54.
Змінювання іменників за зразком «один-багато». Поділ слів для переносу (впр.235-239)


55.


Узагальнення знань учнів за темою «Іменник». Діагностична робота




Немає коментарів:

Дописати коментар