вівторок, 10 вересня 2019 р.

Планування до уроків читання


    Календарне планування до уроків Читання 2 клас, І семестр(до підручника Н. Кравцова, В. Романова, А.Савчук) 

                          ЧИТАННЯ
(за підручником Н. Кравцова, В Романова, А. Савчук)
3,5 год/тиждень
№п/п
Тема уроку
Дата
При
мітка
              Знання людині – що крила пташині
                                  Школа чекає нас
1.
Знову школа зустрічає нас. Ознайомлення з підручником. Наталія Тріщ «Вересень-школярик». (с. 4)


2.
Найдорожче — золота хвилина. Марія Чепурна «Золота хвилина». (с. 5)


3.
Як твориться книга. За Олександром Моторним «Монолог книжки». Створення реклами улюбленої книги. (с. 6)


4.
Бережи книгу! За Кузьмою Грибом «Чому скаржилися книжечки». Добір інтонації для читання. Складання правил поводження з книгою. (с.7-8)


          Увічливі словечка відкривають сердечка
5.
У кожного своя мова. Леонід Полтава «Хто як говорить». Добір свого заголовка до вірша. (с. 9)


6.
Людина без знань — як птах без польоту. Валентина Рома-нова «Виростай людиною». Визначення головної думки ві-рша. (с. 10-11)


7.
Урок позакласного читання. Тема «Добридень, школо!»


8.
Знай, коли що казати. «Язик мій — ворог мій». Ознайом-лення з газетною статтею. Вироблення навичок інтонаційного читання. (с. 11-12)


9.
Легенда — жанр народної творчості. «Легенда про мову». (с. 12)


10.
Підсумок за розділом «Знання людині — що крила пташині».



11.
Осінь-чарівниця вже прийшла до нас. За Василем Сухомлинським «Як починається осінь». Заголовок тексту. Поняття про абзац. (с. 13)


12.
Осінні розваги. Наталія Карпенко «Осінь розважається». Словесне малювання. (с. 14)


13.
Птахи збираються в дорогу. За Василем Чухлібом «Чи далеко до осені?». Зіставлення змісту твору та ілюстрацій. (с. 15-16)


14.
Урок позакласного читання. Тема «Осінь щедра, осінь золотава»


15.
Птахи збираються в дорогу. За Василем Чухлібом «Чи далеко до осені?». Зіставлення змісту твору та ілюстрацій. (с. 15-16)


16.
Як поети передають красу довкілля. Тетяна Корольова «Ба-рвиста осінь». Створення тематичної «стіни слів». (с. 17)


17.
Сойка готується до зими. За Володимиром Титаренком «Сойчині жолуді». Добір інших заголовків до тексту. (с. 18-19)


18.
У пригоді пізнаєш приятеля. Віктор Дубовик «Два приятелі». Гра-імпровізація за змістом твору. (с. 19-20)


19.
Підсумок за розділом «Вже осінь на порозі» Діагностична робота.



20.
Батьківщина, як мама, одна. Анатолій Камінчук «Це моя Україна». Вивчення вірша напам’ять. (с. 21)


21.
Урок позакласного читання. Тема «У світі цікавих загадок»


22.
Символи нашої держави. Наталка Поклад «Прапор». Робота над виразним читанням вірша. (с. 22)


23.
Символи нашої держави. Зірка Мензатюк «Український прапор». Переказ тексту за опорними висловами. (с. 23)


24.
Символи нашої держави. Наталка Поклад «Герб». Перегляд мультфільму «Символи України». Зіставлення змісту прочитаних творів та сюжету мультфільму. (с. 24)


25.
Дізнавайся про минуле рідного краю. «Три брати — засновники Києва» (уривок з легенди). Людмила Коваль «Київ». (с. 25)


26.
Скільки «родичів» у Києва? Чи ж один на світі Київ? (за матеріалами з Інтернет-видань). Проведення мовного дослідження. (с. 26-27)


27.
Урок позакласного читання. Тема «Батьківщина — рідний край».


28.
Народні символи. Людмила Савчук «Український віночок». (с. 27-28)


29.
Підсумок за розділом «Україна — рідний край». (с. 29)
Діагностична робота.


                    Без сім’ї нема щастя на землі
30.
Моя найкраща ненька. Леонід Голота «Найрідніша». Вивчення вірша напам’ять. (с. 30)


31.
На сонці тепло, а коло матері добре. За Юлією Каспаровою «Щоб мама не губилася». Переказ від імені дійової особи. (с. 31)


32.
Батькова хата усім багата. Леся Вознюк «Диво-татусь». Виразне читання вірша. (с. 32)


33.
У дружній родині і в холод тепло. Андрій М’ястківський «Наш рід». Інсценізація оповідання. (с. 33)


34.
Урок позакласного читання. Тема «Країна дитячих журналів».


35.
Не хитруй, бо натрапиш на хитрішого. Микола Герасименко «Як і домовились». Будова тексту (зачин, основна частина, кінцівка). (с. 34-35)


36.
Що в родині найголовніше? Анна Коршунова «Сім — Я». Визначення емоцій дійових осіб. (с. 35-37)


37.
Підсумок за розділом «Без сім’ї нема щастя на землі» Діагностична робота.



38.
Ознайомлення з творчістю Ліни Костенко. Ліна Костенко «Вербові сережки», «Чародійне слово». Поняття про риму. (с. 38-39)


39.
Ознайомлення з творчістю Анатолія Костецького. Анатолій Костецький «Моя кишеня». Характеристика дійової особи. (с. 40)


40.
Ознайомлення з творчістю Ганни Чубач. Ганна Чубач «Роса». Порівня-ння у віршованих творах. (с. 41)


41.
Урок позакласного читання. Тема «Поетична скарбничка»


42.
Ознайомлення з творчістю Григорія Фальковича. Григорій Фалькович «У комп’ютера — проблеми…», «Дитяча мова». (с. 42)


43.
Ознайомлення з творчістю Лесі Українки. Леся Українка «Мені снились білії лелії… «Як дитиною, бувало…» (с. 43)



44.
Кожен хоче бути там, де порядок і чистота. За Оксаною Кротюк «Несправжня вулиця». Театралізація оповідання. (с. 44-45)


45.
Хороше діло — сад садити. Лаврін Гроха «Наш сад». Складання продовження оповідання. (с. 46)


46.
Лінь гірше хвороби. Володимир Сенцовський «Украдений апетит». Читання тексту в особах. (с. 47-48)


47.
Домашні улюбленці. Вікторія Кохан «Знáйди». Складання оголошення. (с. 48-50)


48.
Урок позакласного читання. Тема «Людина починається з добра».


49.
Підсумок за розділом «Українські письменники дітям». Діагностична робота.



50.
Неповторний килим сніговий» Василь Сухомлинський«Як дзвенять сніжинки». Порівняння опису і репродукції картини Б. Кузіва «Пліткарки». (с.51-52)


51.
Прилітайте, пернаті, до нас! Грицько Бойко «Прилітайте під вікно». Передбачення змісту твору за заголовком та малюнком. (с. 52-53)


52.
Зима — випробування для птахів. За Петром Панчем «Синичка й горобець». Порівняння вчинків та характерів дійових осіб. (с. 53-55)


53.
Зимові перетворення. Катерина Перелісна «Сніжинки». Марія Понома-ренко «Подарунок». Настрій твору. Темп читання. Дотримання пауз. (с. 55)


54.
Як ми взимку розважалися. Ярослав Стельмах «Санчата». Обговорення вчинків дійових осіб. (с. 56-57) Діагностична робота.


55.
Урок позакласного читання. Тема «Зимонько-снігурочко, наша білогрудочко…» Підсумковий урок І семестру



Немає коментарів:

Дописати коментар