Календарне планування до уроків Читання 2 клас, І семестр(до підручника Н. Кравцова, В. Романова, А.Савчук)
ЧИТАННЯ
(за підручником Н. Кравцова, В Романова, А. Савчук)
3,5 год/тиждень
№п/п
|
Тема уроку
|
Дата
|
При
мітка
|
|
Знання людині – що крила пташині
Школа чекає нас
|
||||
1.
|
Знову школа зустрічає
нас. Ознайомлення з
підручником. Наталія Тріщ «Вересень-школярик». (с. 4)
|
|||
2.
|
Найдорожче — золота
хвилина. Марія Чепурна «Золота хвилина». (с. 5)
|
|||
3.
|
Як твориться книга. За Олександром Моторним «Монолог книжки». Створення реклами улюбленої книги.
(с. 6)
|
|||
4.
|
Бережи книгу! За Кузьмою Грибом «Чому скаржилися книжечки». Добір інтонації для читання. Складання
правил поводження з книгою. (с.7-8)
|
|||
Увічливі словечка
відкривають сердечка
|
||||
5.
|
У кожного своя мова. Леонід Полтава «Хто як говорить». Добір свого заголовка до вірша. (с. 9)
|
|||
6.
|
Людина без знань — як
птах без польоту. Валентина
Рома-нова «Виростай людиною».
Визначення головної думки ві-рша. (с. 10-11)
|
|||
7.
|
Урок позакласного читання.
Тема «Добридень, школо!»
|
|||
8.
|
Знай, коли що казати. «Язик мій — ворог мій». Ознайом-лення з газетною
статтею. Вироблення навичок інтонаційного читання. (с. 11-12)
|
|||
9.
|
Легенда — жанр народної
творчості. «Легенда про мову».
(с. 12)
|
|||
10.
|
Підсумок за розділом «Знання
людині — що крила пташині».
|
|||
11.
|
Осінь-чарівниця вже
прийшла до нас. За Василем
Сухомлинським «Як починається
осінь». Заголовок тексту. Поняття про абзац. (с. 13)
|
|||
12.
|
Осінні розваги. Наталія Карпенко «Осінь розважається». Словесне малювання. (с. 14)
|
|||
13.
|
Птахи збираються в
дорогу. За Василем Чухлібом «Чи далеко до осені?». Зіставлення змісту твору та
ілюстрацій. (с. 15-16)
|
|||
14.
|
Урок позакласного читання.
Тема «Осінь щедра, осінь золотава»
|
|||
15.
|
Птахи збираються в
дорогу. За Василем Чухлібом «Чи далеко до осені?». Зіставлення змісту твору та
ілюстрацій. (с. 15-16)
|
|||
16.
|
Як поети передають
красу довкілля. Тетяна
Корольова «Ба-рвиста осінь».
Створення тематичної «стіни слів». (с. 17)
|
|||
17.
|
Сойка готується до
зими. За Володимиром
Титаренком «Сойчині жолуді». Добір
інших заголовків до тексту. (с. 18-19)
|
|||
18.
|
У пригоді пізнаєш
приятеля. Віктор Дубовик «Два приятелі». Гра-імпровізація за змістом твору.
(с. 19-20)
|
|||
19.
|
Підсумок за розділом «Вже
осінь на порозі» Діагностична робота.
|
|||
20.
|
Батьківщина, як мама,
одна. Анатолій Камінчук «Це моя Україна». Вивчення вірша напам’ять. (с. 21)
|
|||
21.
|
Урок позакласного читання.
Тема «У світі цікавих загадок»
|
|||
22.
|
Символи нашої держави. Наталка Поклад «Прапор». Робота над виразним читанням вірша. (с. 22)
|
|||
23.
|
Символи нашої держави. Зірка Мензатюк «Український прапор». Переказ тексту за опорними висловами. (с. 23)
|
|||
24.
|
Символи нашої держави. Наталка Поклад «Герб». Перегляд мультфільму «Символи України». Зіставлення змісту
прочитаних творів та сюжету мультфільму. (с. 24)
|
|||
25.
|
Дізнавайся про минуле
рідного краю. «Три брати —
засновники Києва» (уривок з легенди). Людмила Коваль «Київ». (с. 25)
|
|||
26.
|
Скільки «родичів» у
Києва? Чи ж один на світі Київ?
(за матеріалами з Інтернет-видань). Проведення мовного дослідження. (с.
26-27)
|
|||
27.
|
Урок позакласного читання.
Тема «Батьківщина — рідний край».
|
|||
28.
|
Народні символи. Людмила Савчук «Український віночок». (с. 27-28)
|
|||
29.
|
Підсумок за розділом «Україна
— рідний край». (с. 29)
Діагностична
робота.
|
|||
Без сім’ї нема щастя на землі
|
||||
30.
|
Моя найкраща ненька. Леонід Голота «Найрідніша». Вивчення вірша напам’ять. (с. 30)
|
|||
31.
|
На сонці тепло, а коло
матері добре. За Юлією
Каспаровою «Щоб мама не губилася».
Переказ від імені дійової особи. (с. 31)
|
|||
32.
|
Батькова хата усім
багата. Леся Вознюк «Диво-татусь». Виразне читання вірша. (с. 32)
|
|||
33.
|
У дружній родині і в
холод тепло. Андрій
М’ястківський «Наш рід».
Інсценізація оповідання. (с. 33)
|
|||
34.
|
Урок позакласного читання.
Тема «Країна дитячих журналів».
|
|||
35.
|
Не хитруй, бо натрапиш
на хитрішого. Микола
Герасименко «Як і домовились».
Будова тексту (зачин, основна частина, кінцівка). (с. 34-35)
|
|||
36.
|
Що в родині
найголовніше? Анна Коршунова
«Сім — Я». Визначення емоцій
дійових осіб. (с. 35-37)
|
|||
37.
|
||||
38.
|
Ознайомлення з
творчістю Ліни Костенко. Ліна
Костенко «Вербові сережки»,
«Чародійне слово». Поняття про риму. (с. 38-39)
|
|||
39.
|
Ознайомлення з
творчістю Анатолія Костецького. Анатолій Костецький «Моя
кишеня». Характеристика дійової особи. (с. 40)
|
|||
40.
|
Ознайомлення з
творчістю Ганни Чубач. Ганна
Чубач «Роса». Порівня-ння у віршованих творах. (с. 41)
|
|||
41.
|
Урок позакласного читання.
Тема «Поетична скарбничка»
|
|||
42.
|
Ознайомлення з
творчістю Григорія Фальковича. Григорій
Фалькович «У комп’ютера —
проблеми…», «Дитяча мова». (с. 42)
|
|||
43.
|
Ознайомлення з
творчістю Лесі Українки. Леся
Українка «Мені снились білії лелії…
«Як дитиною, бувало…» (с. 43)
|
|||
44.
|
Кожен хоче бути там, де
порядок і чистота. За
Оксаною Кротюк «Несправжня вулиця».
Театралізація оповідання. (с. 44-45)
|
|||
45.
|
Хороше діло — сад
садити. Лаврін Гроха «Наш сад». Складання продовження оповідання. (с. 46)
|
|||
46.
|
Лінь гірше хвороби. Володимир Сенцовський «Украдений апетит». Читання тексту в особах. (с.
47-48)
|
|||
47.
|
Домашні улюбленці. Вікторія Кохан «Знáйди». Складання оголошення. (с. 48-50)
|
|||
48.
|
Урок позакласного читання.
Тема «Людина починається з добра».
|
|||
49.
|
Підсумок за розділом
«Українські письменники дітям». Діагностична робота.
|
|||
50.
|
Неповторний килим сніговий» Василь Сухомлинський«Як дзвенять сніжинки».
Порівняння опису і репродукції картини Б. Кузіва «Пліткарки». (с.51-52)
|
|||
51.
|
Прилітайте, пернаті, до
нас! Грицько Бойко «Прилітайте під вікно». Передбачення змісту твору за
заголовком та малюнком. (с. 52-53)
|
|||
52.
|
Зима — випробування для
птахів. За Петром Панчем «Синичка й горобець». Порівняння вчинків та
характерів дійових осіб. (с. 53-55)
|
|||
53.
|
Зимові перетворення. Катерина Перелісна «Сніжинки». Марія Понома-ренко «Подарунок».
Настрій твору. Темп читання. Дотримання пауз. (с. 55)
|
|||
54.
|
Як ми взимку
розважалися. Ярослав
Стельмах «Санчата». Обговорення
вчинків дійових осіб. (с. 56-57) Діагностична робота.
|
|||
55.
|
Урок позакласного читання.
Тема «Зимонько-снігурочко, наша білогрудочко…» Підсумковий урок І семестру
|
Немає коментарів:
Дописати коментар