Навчання грамоти І семестр
(за підручником М. Д. Захарійчук )
№п/п
|
Тема уроку
|
Дата
|
При
мітка
|
Добукварний
період
|
|||
1
|
Вступ. Перша книжка — «Буквар». Розгляд обкладинки
«Букваря»; «Осінні свята України». Читання віршів на с. 3.
|
||
2.
|
Ознайомлення
із зошитом для письма, письмовим приладдям. Правила сидіння за партою під час
письма. Розмальовування малюнків.
|
||
3.
|
Формування аудіативних умінь за змістом тексту В. Гринько.
Практичне
ознайомлення зі словом, реченням. Умовне позначення слова.
|
||
4.
|
«Знайомимося: я і моя родина». Малюнок родини. Правила
користування письмовим приладдям. Ознайомлення із сіткою зошита з друкованою
основою. Підготовчі види письма. Письмо
коротких і довгих прямих із переходом через нижню рядкову.
|
||
5
|
Мовні і
немовні звуки. Спостереження за мовними й немовними звуками. Поділ слів на
склади. Я допомагаю своїй родині. С. 8-9
|
||
6
|
Правила користування письмовим приладдям. Підготовчі види письма.
Письмо короткої із заокругленням унизу вправо, угорі вліво.
|
||
7
|
Наголос у
словах. Наголошений склад. Спостереження за змінною значення слова залежно
від наголосу. Моя школа.
|
||
8
|
Правила під час письма. Підготовчі види письма. Письмо петлі з переходом
через верхню рядкову.
|
||
9
|
Формування аудіативних умінь за змістом тексту оповідання Л.Камінсько-го. Практичне ознайомлення
зі словами–назвами неживих предметів (що?). Моделювання слів
|
||
10.
|
«Моя школа». Створення малюнка на відповідну тему. Письмо
поєднаних елементів. Закріплення поняття «склад», «слово», «наголос». Відповідність
звукової схеми словам–назвам намальованих предметів.
|
||
11.
|
Практичне ознайомлення із словами-назвами живих предметів (хто?).
Моделювання слів із м’якими приголосними звуками.
|
||
12.
|
Створення малюнка дороги до школи.
Відповідність звукової схеми словам–назвам намальованих
предметів.
Письмо півовалів, коротких прямих, великої петлі з нижнім
заокругленням.
|
||
13.
|
Практичне ознайомлення зі словами-назвами дій. Моделювання слів,
речень Робота з дитячою книжкою. «Книжки бувають різні».
|
||
14.
|
Закріплення понять «склад», «слово», «наголос». Письмо
півовалів, довгої прямої, петлі з переходом через нижню рядкову.
Розвиток зв’язного мовлення. «Осінь золота, осінь багата».
|
||
15.
|
Ознайомлення
зі словами, що є ознаками предметів. Вправляння у звуковому аналізі мовлених
слів. Складання речень. Моє дозвілля.
|
||
16.
|
Слова–назви ознак предметів, які відповідають на питання (який?),
(яка?), (яке?), (які?) Письмо овалів, прямої з нижньою петлею.
|
||
17.
|
Практичне ознайомлення з реченням. Закріплення слів-назв
предметів, ознак, дій. Моделювання слів, речень
|
||
18.
|
Розвиток зв’язного мовлення на тему
«Вихідні з батьками та друзями. Закріплення понять «склад», «слово»,
«речення», «наголос». Письмо овалу, довгої прямої з нижньою петлею.
|
||
19.
|
Формування аудіативних умінь за світлинами та за текстом Н.
Зарічної. Поняття «текст»
|
||
20.
|
Розвиток зв’язного мовлення на тему «Сонячна країна — моя
Україна» .
Письмо
півовалу, довгої прямої з нижньою та верхньою петлею.
|
||
21.
|
Розвиток зв’язного мовлення на тему «Мої права та обов’язки»
Формування аудіативних умінь за змістом малюнків та світлин.
|
||
22.
|
Поняття «речення», «текст», «склад», «слово», «наголос». Письмо
вивчених елементів.
|
||
Букварний період
|
|||
23.
|
Звук [а], позначення його буквою «а». ЗЗвуко-буквені зіставлення.
Зіставлення звукових схем зі словами–назвами намальованих предметів.
Формування аудіативних умінь за змістом тексту М. Хоросницької (с. 27).
|
||
24.
|
Письмо елементів букви а.
Письмо рядкової букви а. Зіставлення звукових схем із словами-назвами
намальованих предметів.
|
||
25.
|
Закріплення вивчених букв
А, а. Форму-вання аудіативних умінь за змістом
малюнків до казки «Ріпка». Закріплення слів-назв предметів, ознак, дій.
|
||
26.
|
Письмо елементів великої
букви А. Письмо великої букви А.
|
||
27.
|
Звук [о]. Позначення його буквою «о». Формування аудіативних
умінь за текстом Ю. Старостенком (с. 31). Звуко-буквені зіставлення. Робота з дитячою книжкою. Про
що пишуть дитячі книжки?
|
||
28.
|
Письмо елементів рядкової
букви о. Письмо рядкової о. Зіставлення звукових і складових схем із
словами–назвами намальованих предметів. Розвиток зв’язного мовлення «Осінь надворі. Осінь у
віршах».
|
||
29.
|
Закріплення
звукового значення букви «о». Закріплення слів-назв
предметів, ознак, дій. Зіставлення звукових схем зі словами–назвами
намальованих предметів.
|
||
30.
|
Письмо великої
букви О. Формування
аудіативних умінь за змістом казки С. Дерманського.
|
||
31.
|
Звук [у], позначення його буквою «у». Формування аудіативних
умінь за змістом вірша І. Сокульського
|
||
32.
|
Письмо рядкової букви у.
Звуко-складовий аналіз слів. Гра «Лабіринт
|
||
33.
|
Закріплення вивченої букви
У. Розвиток мовлення за малюнками тексту А. Григорука. Розвиток мовлення з використанням
світлин і малюнків про Україну.
|
||
34.
|
Письмо великої букви У.
Зіставлення звукових схем зі словами–назвами намальованих предметів
|
||
35.
|
Звук [и]. Позначення його буквою «и». Звуко-буквені зіставлення,
закріплення понять «що це?», «який?». Формування аудіативних умінь за змістом
вірша Д. Мегелика.
|
||
36.
|
Письмо рядкової букви и.
Закріплення понять «що?», «який?». Звуко-складовий аналіз слів.
|
||
37.
|
Закріплення
звукового значення букви «и». Бесіда за малюнками до казки «Котик
і півник».
Питання що робити?
|
||
38.
|
Письмо великої букви И. Зіставлення
звукових схем зі словами–назвами намальованих предметів.
|
||
39.
|
Звук [м]. Позначення його буквою «м». Формування аудіативних умінь за віршем Ю. Ференцева . Звукобуквені зіставлення. Мовні ігри.
|
||
40.
|
Письмо елементів рядкової
букви м. Письмо рядкової букви м.
|
||
41.
|
Закріплення вивченої букви
М, м. Розвиток мовлення за текстом О. Думанської. Читання комбінованого
тексту . Добір імен дітей. Робота з дитячою книжкою. Казка «Котик і півник».
|
||
42.
|
Письмо елементів великої
букви М. Зіставлення звукових схем зі словами–назвами намальованих предметів. Розвиток зв’язного мовлення
Театралізація казки «Ріпка»
|
||
43.
|
Звук [і]. Позначення його буквою «і».
Звуко-буквені зіставлення. Спостереження за інтонацією розповідних та
окличних речень.
|
||
44.
|
Письмо рядкової букви і.
Списування з друкованого тексту
|
||
45.
|
Закріплення вивчених букв
І, і. Розвиток мовлення за малюнками до казки «Вовк і семеро козенят».
Визначення до слів питання хто? що? який? що робить?
|
||
46.
|
Письмо великої букви І.
Закріплення рядкової букви і. Гра «Утвори слово».
|
||
47.
|
Звук [н]. [н’]. Позначення його буквою «н».Звуко-буквені зіставлення. Складання речень за схемами й
малюнками.
|
||
48.
|
Письмо елементів рядкової
букви н. Письмо рядкової букви н. Списування з друкованого тексту.
|
||
49.
|
Закріплення вивченої букви
н. Розвиток мовлення за текстом С. Рудікової, за світлинами та реченнями.
Велика буква в іменах людей.
|
||
50.
|
Письмо великої букви Н. Зіставлення звукових схем зі словами–назвами
намальованих предметів. Списування з друкованого тексту.
|
||
51.
|
Звук [в]. [в’]. Позначення його буквою «в».
Звуко-буквені зіставлення. Мовна та розвивальна гра, робота з мирилкою.
|
||
52.
|
Письмо елементів рядкової
букви в. Письмо рядкової букви в. Звуко-складовий аналіз
слів. Списування з друкованого тексту.
|
||
53.
|
Закріплення вивченої букви В.
Розвиток мовлення за змістом ілюстрацій до казки «Лисичка-Сестричка і Вовк-Панібрат». Робота з дитячою
книж-кою. Ознайомлення з «Книгою про все...»
|
||
54.
|
Письмо елементів великої букви В.Письмо великої букви В. Закріплення
букви в. Списування з друкованого тексту. Розвиток зв’язного мовлення Театралізація
казки «Вовк і семеро козенят».
|
||
55.
|
Звук [л]. [л’]. Позначення його буквою «л».
Звуко-буквені
зіставлення. Формування аудіативних
умінь за віршем Л. Повх.
|
||
56.
|
Письмо елементів рядкової
букви л. Письмо рядкової букви л. Звуко-складовий аналіз слів. Списування з
друкованого тексту
|
||
57.
|
Закріплення вивченої букви
Л. Читання тексту з малюнками, рукописного тексту . Розвиток мовлення з використанням тексту В.
Сенцовського.
|
||
58.
|
Письмо елементів великої
букви Л Письмо великої букви Л. Списування з друкованого тексту.
|
||
59.
|
Звуки [с], [с´], Позначення його буквою «с». Звуко-буквені
зіставлення. Формування аудіативних умінь за віршем Г. Чубач, малюнками.
|
||
60.
|
Письмо рядкової букви с.
Звуко-складовий аналіз слів. Списування з друкованого тексту.
|
||
61.
|
Закріплення вивчення букви
с. Читання тексту з малюнками. Диференційований підхід у формуванні вмінь
читання
|
||
62.
|
Письмо великої букви С.
Розвиток мовлення за змістом малюнків до казки «Колосок». Звукоскладовий
аналіз слів. Списування з друкованого тексту
|
||
63.
|
Звук [к]. [к’]. Позначення його буквою «к».
Звуко-буквені зіставлення. Читання тексту з малюнками. Робота з анаграмою,
скоромовкою.
|
||
64.
|
Письмо елементів рядкової
букви к під лічбу. Письмо рядкової букви к. Списування з друкованого тексту
|
||
65.
|
Закріплення вивченої букви
к. Читання тексту з малюнками. Розвиток мовлення за текстом Л. Гузєєвої.
|
||
66.
|
Письмо великої букви К.
Зіставлення складу зі словами, у яких він є. Списування з друкованого тексту.
|
||
67.
|
Звук [п]. Позначення його буквою «п».
Звуко-буквені зіставлення Аналітико-синтетичні види роботи зі словами–назвами
предметів. Робота з
дитячою книжкою. Казка «Колосок»
|
||
68.
|
Письмо елементів рядкової букви п. Письмо рядкової букви п. Списування з друкованого
тексту. Розвиток
зв’язного мовлення. Театралізація казки «Вовк і семеро
козенят».
|
||
69.
|
Закріплення вивченої букви
п. Розвиток мовлення за малюнками до казки «Попелюшка».
|
||
70.
|
Письмо великої букви П. Списування з друкованого тексту. Мої навчальні
досягнення. Я умію, можу
|
||
71.
|
Звук [р]. [р’]. Позначення його буквою «р».. Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами назвами намальованих предметів у «віночку».
|
||
72.
|
Письмо елементів рядкової
букви « р». Письмо
рядкової букви « р». Звуковий
аналіз слів. Списування з друкованого тексту.
|
||
73.
|
Закріплення вивчення букви «р». Розвиток
мовлення за текстом Н. Дерев’янко. Закріплення правопису великої букви в
іменах людей.
|
||
74.
|
Письмо елементів великої
букви р. Письмо великої букви Р. Списування з друкованого тексту
|
||
75.
|
Звук [т]. [т’]. Позначення його буквою «т».. Формування аудіативних умінь за текстом М.
Підгірянки. Звуко-буквені зіставлення.
|
||
76.
|
Письмо елементів рядкової
букви т. Письмо рядкової букви т. Звуко-складовий аналіз слів. Списування з
друкованого тексту
|
||
77.
|
Закріплення вивченої букв « т». Розвиток
мовлення за малюнками до казки «Кіт у чоботях».Тема «Театр».
|
||
78.
|
Письмо елементів великої букви Т. Письмо великої букви Т.
Розвиток мовлення за малюнками до казки «Кіт у чоботях». Списування з
друкованого тексту.
|
||
79.
|
Звук [е]. Позначення його буквою «е».. Мовні ігри .
|
||
80.
|
Письмо елементів рядкової букви «е» Письмо рядкової букви е.
Списування з друкованого тексту.
|
||
81.
|
Закріплення вивченої букви е.
Диференційований підхід у формуванні вмінь читання. Робота з дитячою книжкою.Читаємо книжки, журнали, газети.
|
||
82.
|
Письмо елементів великої букви Е.
Письмо великої букви Е. Опрацювання текста за Л. Ра. Мовні ігри
Списування з друкованого тексту.
Розвиток зв’язного мовлення. Театралізація
казки «Кіт у чоботях».
|
||
83.
|
Звук [д]. [д’]. Позначення його буквою «д».. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами–назвами.
|
||
84.
|
Письмо елементів рядкової букви д.
Письмо рядкової букви д. Звукові схеми. Мовна гра «“Збери”»
слова». Списування з друкованого тексту.
|
||
85.
|
Закріплення вивченої букви д.
Казка «Снігова королева» Мовні та мовленнєві ігри.
|
||
86.
|
Письмо елементів великої букви Д.
Письмо великої букви Д. Списування з друкованого
тексту.
|
||
87.
|
Звук [з]. [з’]. Позначення його буквою «з». Омоніми (без уживання
термінів). Читання тексту з малюнками, криптограмою.
|
||
88.
|
Письмо елементів рядкової букви з Письмо рядкової букв з.
Звуковий аналіз слів. Буквений диктант. Списування з друкованого тексту.
|
||
89.
|
Закріплення вивченої букви «з». Читання тексту з
малюнками
|
||
90.
|
Письмо елементів великої букви «З» Письмо великої букви «З». Мовні ігри
Списування з друкованого тексту.
|
||
91.
|
Вивчення букви ь (знак м’якшення). Читання слів,
які вказують на роль ь. Розвиток мовлення за малюнком
|
||
92.
|
Письмо букви ь. Словниковий диктант. Списування з
друкованого тексту.
|
||
93.
|
Закріплення вивченої букви ь (знак
м’якшення). Читання тексту з малюнками, робота з таблицями слів, утворення
прислів’я з окремих слів.
|
||
94.
|
Письмо букви ь.Словниковий диктант. Списування з
друкованого тексту.
|
||
95.
|
Звук [б]. [б’]. Позначення його буквою «б».. Робота з дитячою
книжкою. Ти — друг. Ти — подруга. Розкриття
теми «Дружба» в художніх творах.
|
||
96.
|
Письмо рядкової букви б. Звуковий аналіз слова.
Мовна гра: «Анаграмма». Буквений диктант. Списування з друкованого тексту.
Розвиток зв’язного мовлення. Відтворення (за ролями) діалогів із
прослуханої казки
|
||
97.
|
Закріплення вивченої букви б.
Диференційований підхід у формуванні вмінь читання
|
||
98.
|
Письмо великої букви Б. Словниковий диктант.
Списування з друкованого тексту.
|
||
99.
|
Звук [г]. [г’]. Позначення його буквою «г». Звуко-буквені зіставлення.
Дифере-нційований підхід у
формуванні вмінь читання з використанням вірша О. Кротюк
|
||
100
|
Письмо рядкової букви г. Мовна гра «Кросворд». Списування
з друкованого тексту.
|
||
101
|
Закріплення вивченої букви г. Розвиток мовлення з
використанням малюнків до казки «Ходить гарбуз по городу»
|
||
102
|
Письмо великої букви Г. Списування з друкованого
тексту.
|
||
103
|
Звук [ґ]. Позначення його буквою «ґ»..
Формування аудіативних умінь за текстом Ж. Вовк-Черемуш.
|
||
104
|
Письмо рядкової букви ґ. Робота
з предметними малюнками. Буквений диктант. Списування з друкованого тексту.
|
||
105
|
Закріплення вивченої букви ґ. Розвиток мовлення за
текстом за Л. Ворониної. Мовні ігри.
|
||
106
|
Письмо великої букви ґ . Складовий аналіз слова.
Списування з друкованого тексту.
|
||
107
|
Закріплення вивчених букв. Звуко-буквені зіставлення.
Робота з дитячою книжкою. Книжка допоможе зрозуміти,
що таке добро.
|
||
108
|
Мої
навчальні досягнення.Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту. Розвиток
зв’язного мовлення. Зима-біло- сніжка. Зима надворі. Зима в поезії. Узагальнюючий
урок І семестру
|
Навчання грамоти (українська мова)
ІІ семестр
(за підручником М. Д. Захарійчук )
7 год/тиждень
№п/п
|
Тема уроку
|
Дата
|
При
мітка
|
109
|
Звук [ч], позначення його буквами Ч,
ч. Звуко-буквені зіставлення. Формування
аудіативних умінь за текстом віршів І. Січовика та Г. Демченко. Поняття
омоніми без вживання терміну.
|
||
110
|
Розмальовування друкованої букви. Письмо рядкової букви ч .
Звуковий аналіз слова. Мовна гра «Анаграма». Буквений диктант. Списування з
друкованого тексту.
|
||
111
|
Закріплення вивченої букви ч. Розвиток мов-лення
за малюнками до казки «Лисичка і журавель» (с. 14–15). Закріплення правопису
великої букви.
|
||
112
|
Письмо
великої букви ч. Мовна гра «Кросворд». Словниковий
диктант. Списування з друкованого тексту.
|
||
113
|
Закріплення вміння вимовляти звук [й],
вивчення букв Й, й. Звуко-буквені зіставлення.
Аналітико-синтетичні види роботи зі словами–назвами
предметів, (с.17).
|
||
114
|
Письмо рядкової букви й . Складовий аналіз слів.
Буквений диктант. Списування з друкованого тексту.
|
||
115
|
Закріплення вивченої букви й. Робота з променевими
таблицями. Антоніми (без уживання термінів). Театралізація міні-пєси за С.
Козловим (с. 18–19).
|
||
116
|
Письмо елементів та великої
букви й Антоніми (без уживання термінів). Словниковий диктант.
Списування з друкованого тексту.
|
||
117
|
Буква й буквосполучення
йо. Виконання мовних завдань.
|
||
118
|
Письмо малої та великої букви йЙ. Складовий аналіз слова. Списування з друкованого
тексту.
|
||
119
|
Звук [х], вивчення букв Х, х.
Звуко-буквені зіставлення. Розвиток критичного мислення за віршем і текстом
Ф. Кунас (с. 20–21).
|
||
120
|
Письмо елементів рядкової букви х. Списування з
друкованого тексту.
|
||
121
|
Закріплення вивченої букви х. Диференційований
підхід у формуванні вмінь читання (с. 22–23). Робота з дитячою книжкою.
Якими можуть бути
персонажі твору? Який ти? Ти — хоробрий. Ти — хоробра.
|
||
122
|
Письмо великої букви х. Мовні
ігри «Анаграма», «Лабіринт». Списування з друкованого тексту. Розвиток зв’язного мовлення Театралізація
казки «Лисичк та журавель».
|
||
123
|
Звук [ж], вивчення букв Ж,
ж. Звуко-буквені зіставлення. Диференційований
підхід у формуванні вмінь читання (с. 24–25).
|
||
124
|
Письмо рядкової букви ж
. Мовна гра «Кросворд». Словниковий диктант. Списування з друкованого
тексту.
|
||
125
|
Закріплення вивченої букви ж. Робота зі
скоромовкою. Театралізація тексту за М. і Т. Прохаськами (с. 26–27).
|
||
126
|
Письмо великої букви Ж .
Складовий аналіз слова. Списування з друкованого тексту.
|
||
127
|
Звук [ш], вивчення букв Ш,
ш. Звуко-буквені зіставлення. Формування
аудіативних умінь за віршем (с. 29). Диференційований підхід у формуванні
вмінь читання.
|
||
128
|
Письмо рядкової букви ш . Складові схеми слів. Мовна гра
«Кросворд». Списування з друкованого тексту.
|
||
129
|
Закріплення вивченої букви ш.
Казка «Івасик-Телесик». Мовна гра «Криптограма», Формування аудіативних
умінь за віршем Т. Шевченка. (с. 30–31).
|
||
130
|
Письмо великої букви Ш. Співставлення
звукових схем зі словами намальованих предметів. Списування з друкованого
тексту.
|
||
131
|
Закріплення вивченого. Мої навчальні досягнення. Весняні свята
України.
|
||
132
|
Закріплення написання вивчених букв. Диктант букв, слів.
Списування з друкованого тексту.
|
||
133
|
Вивчення букви ї та її
звукових значень [йі]. Формування аудіативних умінь з використанням скоромовки
та вірша Л. Біленької. Звуко-буквені зіставлення.
|
||
134
|
Звукові значення букви ї. Письмо рядкової букви ї.
Списування з друкованого тексту.
|
||
135
|
Закріплення вивченої букви ї.
Мовні ігри (с. 38–39). Робота з дитячою книжкою. Ти
— працьовитий. Ти — працьовита. Казка «Котигорошко».
|
||
136
|
Письмо великої букви Ї. Словниковий диктант.
Списування з друкованого тексту. Розвиток зв’язного мовлення.
Переказування
прослуханого тексту за запитаннями.
|
||
137
|
Закріплення звукового значення букви ї Звуко-буквений аналіз слів.
Диференційований підхід у формуванні вмінь читати .
|
||
138
|
Мовна гра «Утвори нові
слова». Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту.
|
||
139
|
Вивчення букви я та її звукових значень [йа],
[а] після м’якого приголосного. Звуко-буквені зіставлення. Формування вмінь читання
слова з буквою я.
|
||
140
|
Письмо рядкової букви я під лічбу. Робота з
предметними малюнками. Буквений та словниковий диктанти. Списування з
друкованого тексту.
|
||
141
|
Закріплення вивченої букви я. Розвиток мовлення за
змістом малюнків до казки «Як їжачок і заєць наввипередки бігали». Робота
над загадкою. (с. 42–43).
|
||
142
|
Письмо великої букви Я під лічбу. Розвиток
мовлення з використанням тексту Л. Ніцой. Словниковий диктант. Списування з
друкованого тексту.
|
||
143
|
Закріплення звукового значення букви я. Диференційований підхід у формува-нні вмінь читання з використанням тексту
Л. Ніцой
|
||
144
|
Письмо
вивчених букв. Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту.
|
||
145
|
Вивчення букви ю та її звукових значень [йу], [у] після
м’якогоприголос-ного. Звуко-буквені
зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами–назвами предметів. (с. 44–45).
|
||
146
|
Письмо рядкової букви ю під лічбу. Мовна гра
«Утвори нові слова». Списування з друкованого тексту.
|
||
147
|
Закріплення вивченої букви ю. Мовні ігри . Робота за текстом В. Герланц.
|
||
148
|
Письмо великої букви ю. Омоніми. Словниковий диктант.
Списування з друкованого тексту.
|
||
149
|
Закріплення вивченої букви ю. Мовні ігри «Криптограма», «Збери слово».
Робота зі скоромовкою. Робота з дитячою книжкою. Ти — слухняний. Ти — слухняна. Вчинки персонажів твору.
|
||
150
|
Письмо великої букви Ю,складів та слів із нею. Написання речень. Диктант обернених
складів. Розвиток зв’язного мовлення. Театралізація казки «Як їжачок і заєць
наввипередки бігали».
|
||
151
|
Вивчення букви є та її звукових значень [йе], [е] після
м’якого приголосного. Звуко-буквені зіставлення.
|
||
152
|
Письмо рядкової букви є.
Письмо рядкової букви є. Буквений та словниковий диктанти.
Списування з друкованого тексту.
|
||
153
|
Закріплення вивченої букви є.
Розвиток мовлення за малюнками до казки «Дві білки», і тексту Л. Ніцой.
Мовні ігри
|
||
154
|
Письмо великої букви є. Аналітико-синтетичні
вправи. Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту.
|
||
155
|
Закріплення вивченої букви є.
Мовні ігри «“Збери” слова», «З’єднай схему зі словом». Диференційований
підхід у формуванні вмінь читання.
|
||
156
|
Письмо вивчених букв. Диктант складів,
слів. Списування друкованого тексту.
|
||
157
|
Закріплення вміння вимовляти звуки [ц],
[ц´], вивчення букви ц. Звуко-буквені зіставлення. Формування
аудіативних умінь за коломийкою (с. 52–53).
|
||
158
|
Робота з предметними малюнками. Письмо рядкової букви ц.
Мовна гра «Кросворд». Списування з друкованого тексту.
|
||
159
|
Закріплення вивченої букви ц. Мовні ігри (с.
54–55).
|
||
160
|
Письмо великої букви ц. Логіко-мовленнєві ігри
«Групування предметів», «Кросворд». Списування з друкованого тексту (с. 55).
|
||
161
|
Вивчення букви щ та її звукових значень [ш], [ч].
Звуко-буквені зіставле-ння.
(с. 56–57) Робота
з дитячою книжкою. Ти
— чесний. Ти — чесна.
|
||
162
|
Письмо рядкової букви щ. Списування з друкованого тексту. Урок
розвитку зв’язного мовлення. Театралізація казки «Дві білки».
|
||
163
|
Закріплення вивчення букви щ.
Розвиток мовлення за народною закличкою, малюнком. Театралізація
міні-п’єси за Л. Ніцой (с. 58–59).
|
||
164
|
Письмо великої букви щ. Аналітико-синтетичні
вправи. Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту.
|
||
165
|
Закріплення звукового значення букви щ.
Звуко-буквені зіставлення. Формування вмінь читання слова з буквою щ
|
||
166
|
Письмо складів, слів з буквою щ. Аналітико-синтетичні
вправи. Кросворд. Списування з друкованого тексту.
|
||
167
|
Закріплення вміння вимовляти звук ф,
вивчення букви ф. Звуко-буквені зіставлення. Формування вмінь
читання слова з буквою ф.
|
||
168
|
Письмо рядкової букви ф.
Кросворд. Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту.
|
||
169
|
Закріплення вміння вимовляти звук ф,
вивчення букви ф. Аналітико-синтетичні види роботи зі
словами-назвами предметів, які намальовані у «віночку». Формування
аудіативних умінь за віршем Г. Чубач. Формування вмінь читання слова з буквою
ф.
|
||
170
|
Письмо великої букви Ф. Мовна гра «Пошукова
таблиця». Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту.
|
||
171
|
Практичне ознайомлення зі звуком [дж].
Звуко-буквені зіставлення. Формування вмінь читання слів з буквосполученням дж.
(с. 64–65).
|
||
172
|
Письмо слів із буквосполученням дж. Словникові
диктанти. Списування з друкованого тексту. Формування ауді-ативних умінь за текстом
В. Чухліба.
|
||
173
|
Буквосполучення дж, звук [дж].
Звуко-буквені зіставлення. Формування вмінь читання
слів з буквосполученням дж.
|
||
174
|
Буквосполучення дж, звук [дж].Звуко-буквений
аналіз слів.Диктант слів.
|
||
175
|
Практичне ознайомлення зі звуками [дз], [дз´], буквосполученням,
яке його позначає. Формування вмінь читання слова з буквосполученням дз.
(с. 66–67).
|
||
176
|
Письмо слів із буквосполученням дз. Словникові
диктанти. Списування з друкованого тексту.
|
||
177
|
Буквосполучення дз, звук [дз] Аналіти-ко-синтетичні
види роботи зі словами–назвами предметів. Формування вмінь читання слова з
буквосполученням дз. Робота з дитячою книжкою. «Весняняки»
|
||
178
|
Буквосполучення дз, звук [дз]
Письмо слів із буквосполученням дз. Словникові
диктанти. Списування з друкованого тексту.
|
||
179
|
Апостроф. Формування вмінь читання слова з апострофом.
Аналітико-синтетичні види роботи зі словами-назвами предметів, які намальовані
у«віночку» (с. 68–69).
|
||
180
|
Письмо слів з апострофом. Списування з друкованого тексту. Розвиток
зв'язного мовлення «Слова – назви звірів»
|
||
181
|
Апостроф. Формування вмінь читання слова з апострофом.
Формування вмінь читання за текстом з польського гумору (с. 70–71).
|
||
182
|
Закріплення написання слів
з апострофом. Мовна гра «Утвори нові слова». Списування з друкованого тексту.
|
||
183
|
Народні
перлинки.Заклички. Мирилки.
|
||
184
|
Закріплення написання вивчених букв, слів з
ними.
|
||
185
|
Народні
перлинки. Пісні-ігри. Колискові пісні. Загадки
|
||
186
|
Закріплення написання вивчених букв.
Диктант слів, речень.
|
||
187
|
Казки-мультфільми.
Казка «Кривенька качечка»
|
||
188
|
Закріплення написання вивчених букв, слів з
ними. Списування з друкованого тексту.
|
||
189
|
Українська народна
казка «Ворон, куріпка і мишка»
|
||
190
|
Закріплення написання вивчених букв, слів з
ними. Складання і запис речень
|
||
191
|
Літературні казки.
Сучасні казки. А М’ястківський «Чарівне яєчко»
|
||
192
|
Звуко-буквений аналіз слів.Диктант слів.
Самоперевірка написаного
|
||
193
|
Сучасні казки.
«Їжачки» за Ю. Ярмишем. Бібліотечний урок. Дитячі письменники нашого часу.
|
||
194
|
Списування з друкованого тексту. Диктант
слів, речень.
|
||
195
|
До Дня мами.
«Подарунок» за М Пономаренко. Л Мовчун «Подарунок»
|
||
196
|
Аналітико-синтетичні вправи. Кросворд. Словникові
диктанти. Розвиток
зв'язного мовлення Слова – назви явищ
природи.
|
||
197
|
Старі казки на
новий лад. «Великодні пригоди Жової Шапочки»
|
||
198
|
Буквений та словниковий диктанти. Списування з друкованого
тексту.
|
||
199
|
«Джерельце» Ю.
Ярмиш. Узагальнюючий урок «Я умію, можу»
|
||
200
|
Написання букв за
алфавітом. Узагальнюючий урок букварного періоду
|
||
Післябукварний період
|
|||
201
|
Прислухайтеся до звуків — читайте
правильно. С. Козлов «Звуки і голоси»
(казка).
|
||
202
|
Абетка. Звуки і букви. Голосні звуки.
|
||
203
|
Читайте правильно — чітко вимовляйте звуки. Г.Малик «Казка про те, чому папуга не навчився розмовляти».
|
||
204
|
Приголосні звуки.
|
||
205
|
Читайте, запам'ятовуйте. М. Богуслав-ський «Бабуся вихідна».
|
||
206
|
Приголосні звуки: м'які й тверді.
|
||
207
|
Розумійте значення слова, правильно його читайте.
О. Ільченко «Про хлопчика
Тоні, кашу і мудрого крука» (казка).
|
||
208
|
Приголосні звуки м’які і тверді. Диктант речень.
|
||
209
|
Учіться записувати свої думки та почуття. І.
Роздобудько «Місяць у слоїку». Робота з дитячою книгою Легенда «Калина»
|
||
210
|
Знак м'якшення (ь).Буквосполучення ьо.Звуко-буквений аналіз слів із знаком м'якшення
|
||
211
|
Барвисті слова у творі М. Слабошпиць-кий «Лелеча весна».
|
||
212
|
Перенос слів із буквою ь
і буквосполу-ченням ьо. Розвиток зв'язного
мовлення Слова – назви квітів.
|
||
213
|
Читайте правильно. С. Махотін «Кошеня Гусєв».
|
||
214
|
Склад. Поділ слова на склади.
|
||
215
|
Хто у творі подобається і чим. Н. Сняданко «Матвійкові
іграшки».
|
||
216
|
Велика буква в іменах і прізвищах людей.
|
||
217
|
Слухайте, думайте. З. Мензатюк «Ярмарок».
|
||
218
|
Велика буква в назвах міст, сіл, річок.
|
||
219
|
Читаючи, керуйте своїм голосом.Т. Маршалова «Лісова кравчиня».
|
||
220
|
Слова — назви предметів.
|
||
221
|
Учіться розповідати про себе.М. Павленко «Я — Оля Маляренко...».
|
||
222
|
Закріплення знань про слова — назви предметів.
|
||
223
|
Що розповідається в тексті про...? Леся
Українка «Вишеньки». Робота з
дитячою книгою «Хочу все знати»
|
||
224
|
Слова — назви ознак предметів. Розвиток зв'язного мовлення «Слова
ввічливості»
|
||
225
|
Який: добрий чи злий?А. Григорук «Волелюбний вітер».
|
||
226
|
Закріплення знань про слова — назви ознак предметів.
|
||
227
|
І голосом, і рухами. 3. Мензатюк «Як до жабок говорити». Навички читання вголос.
|
||
228
|
Слова — назви дій предметів.
|
||
229
|
Уважно слухайте текст, міркуйте, що буде далі В. Запорожець «Кульбабка».
|
Немає коментарів:
Дописати коментар